tirsdag 12. august 2014

Bergen og rundt forbi

Jeg har vært i Bergen før, senest i fjor. Da lette jeg ikke etter cacher, men denne gangen var geocaching ett av formålene med besøket. Nelly og jeg tok inn på hotell og tok sightseeing i byen. Flott vær, koselig selskap, man kan ikke ha det morsommere :)

 Fin utsikt mot Bryggene i Bergen fra andre siden av vågen.

 Trangt mellom byggene på Bryggen


 Kunst i en gate i Bergen - og se, Bryggene igjen. Pussig...


 En kuriositet, kanskje? Verdt å ta bilde av


 Tilfeldig veggkunst.
Noen kaller det grafitti. JEG synes det er godt tegnet :)


Denne utsikten er kjent. Det var mange turister på Fløyen denne dagen. Vi gjorde bare en kort-kort fotostopp før vi vandret herfra, rundt og ned for å finne flere bokser.

 Finner du noe? Neeeeei, tror den er borte! Folk skulle bare visst hva vi holdt på med.

 Jada, må stoppe og SE litt også.


 Helten min, Varg Veum fra Gunnar Stålesens bøker. Han er beæret med en egen 'multi-cache' i Bergen, som vi forøvrig fant *gliser*


 En merkelig sak på Nordnes, en Totempæle og en ekte en også. Gitt til Bergen fra en vennskapsby i USA. Artig!

Kan hende innlegget redigeres med flere bilder etterhvert.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar