onsdag 11. juni 2014

Utsikt som tar pusten fra en

Drammen og omegn byr på utrolig MANGE flotte åser og utsiktsplasser! Man blir helt stum og kanskje en tanke "religiøs" mange ganger. Så heldige vi er som har det så godt og så flott! Det er alltid en turvei i nærheten av der man bor. De fleste finner sine favoritter og går de samme stedene alltid, jeg forsøker å finne nye veier å gå, men det er også takket være hobbyen Geocaching.

Blekktjern er et grunt og flott badevann i nærheten av der vi bor. Veldig populært badested!


Når jeg kjører mot Skoger må jeg krysse et gårdstun. STOR tålmodighet må til mens kuene krysser veien til dagbeite. Gøy på landet :D


På vei opp til paraglidernes rampe i Mjøndalen passerte jeg dette skiltet... Men hvor er Stein?

På toppen av rampa er det flott utsikt. Her skuer jeg ned og bort til jobben min i Teglverksveien i Solbergelva

Flytter vi blikket litt, ser vi helt ut til Drammen og  Drammensfjorden

En "selfie" på toppen er jo et 'must' :)

Litt lengre ned i Mjøndalsåsen, er det slik utsikt: Mot Mjøndalen, Stenset, Steinberg og helt opp mot Hokksund og forbi

En alltid blid venninne er Nelly. Vi er på mange turer sammen på geocachejakt!


Sagdammen på Konnerud en dag i april. For et nydelig tjern! Her kommer det ikke mange.

Demningen på Sagdammen




Og Lana er alltid med på tur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar